hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم| از ظرفیت ایده‌پردازی دختران جوان نخبه قمی استقبال می‌کنیم

قم| از ظرفیت ایده‌پردازی دختران جوان نخبه قمی استقبال می‌کنیم

استاندار قم با اشاره به درخشش بانوان قمی در عرصه‌های گوناگون و کسب مقام‌های ملی و بین‌المللی گفت: از ظرفیت ایده‌پردازی و پیشنهادهای دختران جوان نخبه قمی در راستای توسعه استان استقبال خواهیم کرد.            
به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، بهرام سرمست روز یکشنبه در آئین بانوی کرامت در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم؛ اظهار کرد: از نخبگان علمی و برگزیدگان تشکل‌ها برای مشاوره به استاندار و معاونان استفاده خواهیم کرد.
 وی توانمندسازی، آگاهی‌بخشی و ارتقای دانش اجتماعی برای جامعه بانوان و دختران را ضروری دانست و افزود: به برکت جمهوری اسلامی و دیدگاه‌های روشن امام خمینی و رهبر معظم انقلاب در عرصه اجتماعی درخشش بانوان طی چهار دهه گذشته را شاهد بوده‌ایم که این امر باید تداوم داشته باشد.
 وی با اشاره به برخی تنگناهایی که به ناروا به زنان تحمیل می‌شود، ادامه داد: امروز دختران ما در مقام تهذیب به قله‌های دانش فائق آمده‌اند و به توانمندی در این حوزه دست یافته‌ایم که باید این پیشرفت در سایر زمینه‌ها تسری پیدا کند.
 سرمست، مسئولیت‌پذیری اجتماعی و سلامت کاری بالای بانوان در محیط‌های اداری را مورد توجه قرار داد و گفت: انتظار ما این است که بانوان بر اساس شایستگی بتوانند در سازمان‌ها ارتقا و پیشرفت کافی را داشته باشند.
 استاندار قم خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانوار و زنان کارآفرین نیز در عرصه مدیریت خانواده نه تنها خانواده خود را اداره می‌کنند، بلکه بار تکفل اجتماعی را نیز به دوش می کشند.
 وی گفت: امیدواریم در جامعه شاهد ارتقا و تعالی فعالیت‌های بانوان تحت عنوان تشکل‌های مردم‌نهاد باشیم و از ظرفیت‌های ایشان در حوزه فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و عام‌المنفعه و نیز امدادرسانی به نیازمندان استفاده کنیم.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد